Незвичайні ігрові механіки

Привіт друзі! Нещодавно побачив в інтернеті трейлер однієї гри, що мене дуже зацікавила своїм стилем та атмосферою – Inscryption. Тому я одразу скачав демо, впевнився, що гра цікава і не вагаючись придбав собі. І окрім атмосфери, гра не раз порадувала мене оригінальними і неочікуваними механіками (все це не реклама – просто отримав задоволення від гри і хочу поділитись 😊)

Після проходження гри мені дуже хотілось подібного ігорового досвіду, і на щастя, почитавши про автора, Daniel Mullins, я дізнався, що всі його ігри мають такий неповторний стиль – ламають четверту стіну, звертаються напряму до гравця, а не до персонажа і мають цікаві ігрові механіки, які я не зустрічав в інших комп’ютерних іграх.

Про одну з них і хочу розказати, бо як тестер, отримав кайф від задумки і реалізації (дуже вибачаюсь за спойлер перед тими, хто теж захоче пограти 😅). Отже, перша гра автора – Pony Island. В певний момент один з персонажів гри пропонує гравцю вирішити декілька загадок: на логіку, на уважність, та…

На черговій загадці гра висне. По справжньому. Windows каже, що процес не відповідає і пропонує закрити програму. Ну баг, думаю я. З ким не буває. Запускаю ще раз – і знову висне на тому ж місці. Невже софт лок? Запустив іще кілька разів – те саме. І тут я почав здогадуватись, що це і є загадка гри – якщо не робити нічого, через деякий час гра сама “розвисає” і персонаж каже, що я пройшов його загадку на терпіння. Уявіть собі – реальний баг в грі як елемент геймплею. Я такого ще не зустрічав! Мені навіть зараз дуже цікаво, як тестували цю загадку, особливо на сумісність на різних ОС.

А які найцікавіші механіки в іграх знаєте ви?

Позначки:,
13 Грудня 2021
Автор: 
  • Категорія з найбільшою кількістю вакансій в листопаді’21 на DOU? Правильно – QA!
  • Awesomeness – нова характеристика якості ПЗ
  • Навіщо я QA?
  • Синхронізуємо тестові дані за допомогою костилів

Залишити коментар

Залишити вiдгук