Не тільки баг може стати фічею

Вітаємо! Чергова п’ятнична байка – цього разу про культову гру Silent Hill. Гра розроблювалась у далекому 1999 році на платформу Sony PlayStation. Технічні характеристики консолі не дозволяли розробникам реалізувати всі деталі, які вони хотіли – гра банально тормозила 🐌


І тоді розробникам прийшла геніальна думка зробити з обмеження фічу – закрити всі об’єкти в грі, що знаходяться далеко від гравця туманом. Меншу сцену малювати ➡️ більша швидкість. А гравці отримали дійсно моторошний ігровий досвід – монстрів, що бродять в тумані десь неподалік.

А вам подобаються страшні ігри? 👻

Позначки:, ,
17 Квітня 2020
Автор: 
  • ГАРНА_ТЕМА_ТУТ
  • Double Asteroid Redirection Test
  • Таблиці рішень
  • “Золотий” Tesla click

Залишити коментар

Залишити вiдгук